Codziennik Feministyczny dla Onet.pl ws. seksistowskiej reklamy BingoSpa

Komentarz pojawił się na stronie internetowej onet.pl:

Na stronie codziennikfeministyczny.pl pojawiła się informacja, że wiadomość ze wspomnianą reklamą została wysłana mailami do przypadkowych osób, nie będących klientami sklepu. „Osobom odpowiedzialnym za tę kampanię radzimy poczuć naturalną rozkosz swojej głupoty i uderzyć twarzą o ścianę, najlepiej tak mocno, aby żaden krem, maska, serum czy kolagen, nie załagodziły cierpienia” – czytamy na wspomnianej stronie.

– Od strony PR-owej to katastrofa. Sposób komunikacji z potencjalnymi klientami/klientkami jest odbierany jako obraźliwy dla kobiet i seksistowski. Widocznie wciąż wyznają zasadę, że każdy rozgłos jest dobry, nieważne, co się mówi – w taki sposób wspomnianą reklamę oceniła w rozmowie z Onetem przedstawicielka Codziennika Feministycznego. Dodała, że oczekują refleksji i oficjalnych przeprosin ze strony osób odpowiedzialnych za tę reklamę.

– Oczekujemy oburzenia konsumentów i konsumentek i mamy nadzieję, że straty finansowe i bojkot wymuszą zmianę strategii, bo widać, że szacunek i wyczucie nie leży w ich koncepcji – dodała.

Przedstawicielka Codziennika Feministycznego powiedziała w rozmowie z Onetem, że ubolewają, że takie hasła są na polskim rynku reklamowym dostępne. – Mamy nadzieję, że zwracając uwagę na takie skandaliczne reklamy, w pewien sposób uwrażliwimy też konsumentów i konsumentki na takie przypadki. Jeśli reklamy będą gorszyły ogół społeczeństwa, wtedy możemy liczyć i mieć nadzieję, że przestaną powstawać – podkreśliła.

Cały tekst

design & theme: www.bazingadesigns.com